Omni-channel benadering stuwt digitale transformatie
Online en offline combineren voor de beste winkelervaring
De retailsector is al jaren aan het transformeren door de alsmaar toenemende groei van e-commerce en de veranderende rol van fysieke winkels. Crises hebben hierin een versterkend effect, maar we kunnen stellen dat de veranderingen blijvend zijn. En zowel grote retailers als lokale boetiek-winkels realiseren zich dat online en offline gecombineerd moet worden en dat een goede (online) winkelervaring en snelheid essentieel zijn.
Trends in retail
De Nederlandse retailmarkt is volop in ontwikkeling: klantverwachtingen blijven stijgen, marges staan onder druk, arbeidskrachten zijn schaars en ‘traditionele’ bedrijfsmodellen hebben het zwaar. Hoe ga je als retailer om met deze uitdagingen? En hoe zorg je voor een duurzaam en bestendig businessmodel?
Gepersonaliseerde shop-ervaring

Naadloze integratie van fysiek en online winkelen

Voorspellingen met kunstmatige intelligentie

Een app voor de horeca of retail? Die moet gelijk goed zijn!
Hoe UX-design restaurantapp MyDish een kickstart geeft

Het is voor restaurants en cafés een forse uitdaging om geschikt personeel te vinden en zo hun serviceniveau op peil te houden. Een mogelijke oplossing daarvoor is digitalisering, waardoor restaurantbezoekers zelf bestellen en afrekenen. Maar hoe je dat vervolgens doet, zonder af te doen aan de klantvriendelijkheid en klantbeleving, is nog een hele uitdaging. Bij restaurantapp MyDish hebben ze er alle vertrouwen in dat het wel kan. Met UX-design van LINKIT als ‘geheime wapen’ en Fullstack skills als het ‘werkpaard’.
Onze klanten


