Klantportalen & digitale customer journey

Klantgerichte platformen gedreven door UX en design

Een klantportaal voor meerdere doelgroepen

Hoe maak je je (web)applicatie gebruiksvriendelijk voor alle soorten gebruikers?

Het is al een hele klus om een (web)applicatie te maken voor één doelgroep, maar wat als je er twee hebt? Of drie? Dat is zeker niet makkelijk, maar komt in de nieuwe praktijk van de platformeconomie wel steeds vaak voor. Één standaard interface voor beide groepen werkt dan averechts, hoewel dat technisch natuurlijk het makkelijkst is. Een sterke oplossing hiervoor is het gebruik van UX-design om de behoefte van de verschillende doelgroepen in kaart te brengen. Daarbij test je jouw nieuwe portaal of platform al tijdens het ontwerpen bij eindgebruikers, waarna je de uitkomsten direct kunt te verwerken.Bij LINKIT hebben we ervaring bij de trajecten die zowel technisch als inhoudelijk complex in elkaar zitten. We kunnen niet alleen helpen bij het in kaart brengen van de behoeftes en het gedrag van je toekomstige gebruikers, maar dit ook direct verwerken in de functionaliteiten van je applicatie, portaal of platform. Hoe dit in de praktijk werkt lees je in de onderstaande case.

Contact Jonathan

Nu beschikbaar

Supersnel modulair configureren zonder foutmarge

Twintig keer zoveel calculaties in dezelfde tijd

Supersnel modulair configureren zonder foutmarge

Met een applicatie voor ModuleMakers, een corporate start-up die voortgekomen is uit tech-gigant Croonwolter&dros, ving LINKIT een complex engineerings- en calculatieproces in één handig programma met behulp van het OutSystems platform.

Lees meer

Lees ook deze cases

Onze klanten

Benieuwd?

We vertellen je graag over de mogelijkheden van een klantportaal gedreven door UX en design en laten je zien hoe het voor jouw organisatie van waarde is.

Boek een sessie op maat

Hoe kan ik je helpen?

Nu beschikbaar

Hoe kan ik je helpen?

Contact Yorin

Stuur een email +31 (0)30 265 0 265
Hoe kan ik je helpen?