Een klantportaal voor meerdere doelgroepen
Hoe maak je je (web)applicatie gebruiksvriendelijk voor alle soorten gebruikers?
Het is al een hele klus om een (web)applicatie te maken voor één doelgroep, maar wat als je er twee hebt? Of drie? Dat is zeker niet makkelijk, maar komt in de nieuwe praktijk van de platformeconomie wel steeds vaak voor. Één standaard interface voor beide groepen werkt dan averechts, hoewel dat technisch natuurlijk het makkelijkst is. Een sterke oplossing hiervoor is het gebruik van UX-design om de behoefte van de verschillende doelgroepen in kaart te brengen. Daarbij test je jouw nieuwe portaal of platform al tijdens het ontwerpen bij eindgebruikers, waarna je de uitkomsten direct kunt te verwerken.Bij LINKIT hebben we ervaring bij de trajecten die zowel technisch als inhoudelijk complex in elkaar zitten. We kunnen niet alleen helpen bij het in kaart brengen van de behoeftes en het gedrag van je toekomstige gebruikers, maar dit ook direct verwerken in de functionaliteiten van je applicatie, portaal of platform. Hoe dit in de praktijk werkt lees je in de onderstaande case.
Supersnel modulair configureren zonder foutmarge
Twintig keer zoveel calculaties in dezelfde tijd

Met een applicatie voor ModuleMakers, een corporate start-up die voortgekomen is uit tech-gigant Croonwolter&dros, ving LINKIT een complex engineerings- en calculatieproces in één handig programma met behulp van het OutSystems platform.
Lees ook deze cases
Onze klanten


