Niet blij?
We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn, dan lossen we dit graag op.
Op deze pagina lees je hoe onze klachtenprocedure werkt.
Het klachtafhandelingsproces van LINKIT bestaat uit de volgende stappen:
- Een klacht kan per email (klachten@linkit.nl) of via het formulier op deze pagina worden ingediend.
- De klacht wordt toegewezen aan de desbetreffende accountmanager, die is verantwoordelijk voor het oplossen van de klacht.
- U ontvangt binnen een werkdag een ontvangstbericht van de melding van de klacht.
- Onze accountmanager neemt binnen drie werkdagen of zo nodig eerder telefonisch contact met u op over de te nemen actie. Â
- Mocht u toch niet tevreden zijn met de genomen actie dan zijn er twee bezwaarmogelijkheden:
- Interne bezwaarmogelijkheid, hierbij wordt de klacht in het voltallige MT-overleg besproken, waarbij tevens de zienswijze en voorgestelde oplossing van de klant nadrukkelijk ter sprake komt.
- Externe beroepsmogelijkheid, geschil aankaarten bij een mediator of voor de rechter.